Rezerwuj

APARTAMENTY, sprawdź dostępność klikając TUTAJ lub uzupełnij kalendarzu poniżej.

POKOJE, sprawdź dostępność klikając TUTAJ lub uzupełnij kalendarz poniżej.

Zapraszamy również do rezerwacji e-mailowo booking@citycentralapartments.pl i skorzystania z ATRAKCYJNYCH RABATÓW!

Dokonując rezerwacji oświadczają Państwo, że zapoznali się z naszym regulaminem i, że będą go Państwo w pełni respektować.

Zapraszamy do zapoznania się z warunkami dokonywania rezerwacji i z regulaminem korzystania ze świadczonych przez nas usług. Apartamenty znajdują się w dzielnicy mieszkaniowej, w związku z czym urządzanie imprez w miejscu zakwaterowania jest niedozwolone.

City Central Apartments
ul. Świdnicka 4A
50-067 Wrocław
NIP: 9111829019
REGON: 022527167
CitiBank: PL26 1030 0019 0109 8518 0510 5349
KOD SWIFT: CITIPLPX

WARUNKI DOKONYWANIA REZERWACJI

1.Rezerwacji można dokonać wysyłając zapytanie na booking@citycentralapartments.pl lub dzwoniąc bezpośrednio na numer +48 663348459. Osoba dokonująca rezerwacji jest zobowiązana do podania w formularzu poprawnych danych oraz prawidłowych informacji, zgodnie z którymi zostanie przygotowana rezerwacja wraz z kalkulacją kosztów.
2.Rezerwacji dokonuje się na osobę, która będzie dokonywać płatności. Podczas rezerwacji nie jest pobierana żadna opłata.
3.Ostatnim etapem kończącym proces rezerwacji, jest dokonanie wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości usługi na konto: CitiBank 26 1030 0019 0109 8518 0510 5349, w tytule podając imię, nazwisko i termin rezerwacji.
4.Rezerwację należy potwierdzić wpłatą  w ciągu 2 dni roboczych.
5.Po zakończeniu procesu rezerwacji otrzymają Państwo potwierdzenie dokonania rezerwacji na adres wskazany przy rejestracji.
6.W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się telefonicznie +48663348459 lub mailowo booking@citycentralapartments.pl. Nie dotyczy „oferty bezzwrotnej”.
7.Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bezkosztowa jeżeli została zgłoszona co najmniej 7 dni przed planowanym przyjazdem. Nie dotyczy „oferty bezzwrotnej”.
8.Anulacja rezerwacji jest bezkosztowa jeżeli została zgłoszona co najmniej 7 dni przed planowanym przyjazdem – hotel nie obciąży Gościa kosztami rezerwacji, a wpłacone środki będą zwrócone na to samo konto bankowe, z którego wyszedł przelew. Nie dotyczy „oferty bezzwrotnej”.
9.W przypadku anulacji rezerwacji po terminie wskazanym w punkcie 8. lub w przypadku nie pojawienia się Gościa w hotelu – hotel obciąży Gościa kosztami 30% za cały pobyt.
10.Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji i wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu.
11.Wszelkie reklamacje dotyczące usługi prosimy składać drogą mailową na adres booking@citycentralapartments.pl Odpowiedź otrzymają Państwo w terminie do 14 dni.
12.Osoba dokonująca rezerwację wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie.
13.Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych wprowadzane dane do systemu hotelowego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz w celach marketingowych hotelu (zgoda na przesyłanie ofert marketingowych hotelu).