Wirus już jest, wynajem apartamentów stał się trudniejszy
Koronawirus (COVID-19) odbija się na naszej gospodarce, naszym zdrowiu i naszym życiu jako właścicieli apartamentów na wynajem. Chociaż czasami wszystko może wydawać się przytłaczające, możemy przynajmniej pocieszyć się, wiedząc, że jesteśmy w tym razem. W takich chwilach ważniejsze niż kiedykolwiek jest pozytywne nastawienie i produktywność, zwłaszcza podczas zarządzania apartamentami na wynajem krótkoterminowy.
Pomysły na lepszy wynajem apartamentów w czasach pandemii
Pomyśl krytycznie o tym, jak te nowe wyzwania zmienią sposób, w jaki obsługujemy wynajem apartamentów. Przygotuj się, aby rozwijać się w nowych innych warunkach.
Ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że chociaż koronawirus będzie miał krótkotrwały wpływ na naszą zdolność do prowadzenia działalności wynajmu apartamentów, może spowodować długoterminowe zmiany, do których wszyscy musimy się dostosować. Na szczęście możemy teraz podjąć znaczące kroki, aby się przygotować. W tym artykule przyjrzymy się niektórym z głównych zmian i trendów, jak najlepiej wykorzystać nasz czas, aby kontynuować biznes w trudnych czasach. My osobiście prowadzimy wynajem apartamentów we Wrocławiu. Zaimplementowaliśmy poniższe wskazówki i przynoszą one oczekiwane efekty.
Przemyśl na nowo sposób prezentacji apartamentów na wynajem
Fizyczne prezentacje apartamentów na wynajem stały się trudniejsze z powodu ograniczenia kontaktów osobistych. Chociaż może to stanowić wiele wyzwań, może również pomóc wyeliminować wszystkich niezdecydowanych najemców, którzy tylko byli oglądać nieruchomość.
Rozważ następujące rozwiązania:
- Filmy instruktażowe – nagranie wideo, które prowadzi widza przez twoje apartamenty na wynajem;
- Wycieczki trójwymiarowe (wirtualne) – zapewniają wciągającą eksplorację rzeczywistej przestrzeni, którą potencjalny najemca apartamentów może oglądać we własnym tempie;
- Dodatkowe zdjęcia – nigdy nie jest złym pomysłem, aby zapewnić dostarczyć dodatkowe zdjęcia z dodatkowej perspektywy
- Wykorzystaj media społecznościowe – media społecznościowe mogą stać się potężnym narzędziem marketingowym. Pokazy mogą być organizowane na Facebooku na żywo lub na Instagramie, a różne sekcje wynajmowanych apartamentów mogą być prezentowane w osobnych relacjach. Ponieważ wielu najemców otrzymuje aktualizacje na temat koronawirusa z mediów społecznościowych, można wykorzystać różne platformy, aby uzyskać większą liczbę wyświetleń.
- Poświęcenie dodatkowego czasu na skonfigurowanie niektórych „wirtualnych” opcji może być właśnie tym, czego potrzebujesz, aby efektywnie obsadzać wolne miejsca.
Utrzymuj interakcję z najemcą
Ilekroć rozmawiasz z potencjalnym lub obecnym najemcą apartamentów, musisz upewnić się, że masz wirtualną opcję, która pozwoli Ci na szybką i skuteczną interakcję za pośrednictwem wideo. Dostępnych jest wiele bezpłatnych i płatnych możliwości. Niezależnie od tego, czego używasz, pamiętaj o byciu zawsze gotowym.
- Czy masz szybkie i stabilne połączenie internetowe? Nie możesz chcesz stracić potencjalnego najemcy apartamentów, bądź przygotowany.
- Czy masz aparat wysokiej jakości? Dobre kamery internetowe nie są drogie. Upewnij się, że masz taki, aby uniknąć ziarnistości lub rozmazania podczas rozmów. Idealna byłaby rozdzielczość 1080p lub 4K.
- Czy jesteś dobrze oświetlony? Mówiąc zdalnie, chcesz mieć pewność, że nie wydajesz się mówić w słabo oświetlonym miejscu. Przebywanie blisko okna z naturalnym oświetleniem zwykle jest wystarczające.
- Czy w otoczeniu występuje hałas? Spróbuj znaleźć ciche miejsce, aby do rozmowy nie przedostawał się hałas z zewnątrz. Jeśli nie jest to możliwe, niektóre zestawy słuchawkowe mogą blokować dźwięki otoczenia, zadbaj o nie.
- Przede wszystkim pamiętaj, że twoim celem jest zastąpienie rozmowy osobistej, więc musisz upewnić się, że jakość jest jak najbardziej zbliżona do prawdziwego kontaktu.
Podsumowanie tipów na wynajem apartamentów.