Marketing apartamentów na wynajem
Posiadasz apartamenty na wynajem we Wrocławiu, Berlinie, Paryżu? Nie wiesz jakie działania marketingowe podjąć? Idealnie trafiłeś.
Z poniższego artykułu dowiesz się jak pozyskać nowych klientów, dzięki działaniom marketingowym.
Strategia marketingowa SEO
Search Engine Optimization (SEO) idzie w parze z wyjątkowymi blogami i tworzeniem artykułów. Ta metoda przyciągania ruchu organicznego do Twojej witryny to skuteczny pomysł na marketing mieszkania i kluczowy dla Twojej firmy. Znacznie łatwiej jest dotrzeć do klientów, którzy do Ciebie przyjdą, więc im więcej osób, które zobaczą Twoją markę w wynikach wyszukiwania Google, tym lepiej.
Zaktualizuj swoją witrynę
Twoja witryna jest Twoją wizytówką. Jest to prawdopodobnie najczęściej oglądana reprezentacja Twojej firm (apartamenty na wynajem), więc musi być wyjątkowa. Aby Twoja witryna przyciągała potencjalnych najemców, upewnij się, że jest łatwa w użyciu i można ją znaleźć w Google. Oto nasze wskazówki, jak uczynić swoją witrynę najlepszą, jaką może być:
- Zatrudnij autora treści lub freelancera: Wiedzą, co uwzględnić (a czego nie). Może wydawać się to proste, ale zaufaj nam, pisanie treści jest najskuteczniejsze, gdy pozostawione jest profesjonalistom.
- Spraw, by zdjęcia były priorytetem: Zaawansowane wizualizacje wywołują emocje i zwiększają zaangażowanie. Niezależnie od tego, czy zdjęcia Twojej nieruchomości, agentów wynajmu lub okolicy, w tym odpowiednie obrazy wysokiej jakości na Twojej stronie internetowej, są niezbędnym pomysłem na marketing mieszkania.
- Uczyń ją przyjazną dla urządzeń mobilnych: około 57% wszystkich przeglądanych stron internetowych pochodzi z tabletów i smartfonów, więc chcesz mieć pewność, że użytkownicy mogą poprawnie wyświetlać Twoją witrynę na dowolnym urządzeniu.
Google Adwords
Google AdWords to internetowa platforma reklamowa typu „pay per click”, która umożliwia firmom strategiczną reklamę przy użyciu odpowiednich słów kluczowych wyszukiwanych w Google. Może się to wydawać zniechęcające, ale założenie konta zajmuje tylko kilka minut. Ponadto platforma jest dość przyjazna dla użytkownika i zawiera wiele pomocnych przewodników, dzięki którym zyskasz jak najwięcej z kampanii. Google AdWords działa w przypadku większości budżetów, ponieważ to Ty decydujesz, ile chcesz wydać, i płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie Twoją reklamę. Konfigurując kampanię, warto dokładnie zaplanować strategię, pamiętając o celach, odbiorcach, budżecie i słowach kluczowych.