Siedem wskazówek jak przetrwać w hotelarstwie
Siedem wskazówek jak przetrwać w hotelarstwie
Oto 7 niezbyt powszechnych wskazówek dotyczących przetrwania, które właściciele hoteli powinni wziąć pod uwagę:
Porada dotycząca przeżycia # 1 – Własne dane
Porada dotycząca przeżycia # 1 – Własne dane
Jesteś właścicielem zasobu. Jesteś właścicielem odpowiedzialności. Nie pozwól, aby ktoś inny był właścicielem Twoich danych klientów. Twoje dane są paliwem, które stanowi podstawę skutecznej dystrybucji, cen, zarządzania przychodami i strategii marketingowych. Zainwestuj w specjalistę ds. Danych (nawet w niepełnym wymiarze godzin), który może pomóc w uporządkowaniu danych i udostępnieniu ich w całej organizacji. Pilnuj swoich danych i udostępniaj tylko partnerom, którzy są równie transparentni i nie osłabiają Twojej marki.
Porada dotycząca przetrwania # 2 – Zapewnij integralność cen Cena powinna być taka sama na każdym kanale publicznym. Dostępnych jest kilkadziesiąt narzędzi do monitorowania parytetu cen i jeśli osoba odpowiedzialna za utrzymanie uczciwości cen publicznych nie odniesie sukcesu, wymień je na kogoś, kto to zrobi. Jeśli nowa osoba zawiedzie po 6 miesiącach, spłucz i powtórz. Należy zachować zerową tolerancję, wewnętrznie i zewnętrznie, na niespójne ceny. Zero tolerancji dla partnerów dystrybucyjnych, którzy twierdzą, że są B2B, obniżają prowizje lub stosują taktyki przynęty i zamiany, które ostatecznie obniżają wiarygodność hotelu dla konsumentów. Nie ma znaczenia, jakie przychody dziś przynoszą, musisz je natychmiast zdyscyplinować, aby przejść do następnego poziomu. Nie można naprawdę optymalizować zapasów bez uczciwości cenowej.
Porada przetrwania # 3 – Chroń swoją markę Zatrudnij kogoś do ochrony i monitorowania słowa kluczowego marki i kapitału własnego. Istnieje kilka narzędzi, które zapewniają automatyczne raporty o tym, kto licytuje Twoje słowo kluczowe. Przez większość czasu nie mają zamiaru sprzedawać Twojego hotelu i po prostu używają Twojego nazwiska, aby zachęcić klientów do odwiedzenia ich witryny. Zachowaj ostrożność w kwestii tego, kim są Twoi partnerzy marketingowi, i ukaraj tych, którzy nie przestrzegają zasad, usuwając swoje zasoby reklamowe. Nie konkuruj ze sobą. Upewnij się, że rozumiesz, kiedy i gdzie partnerzy promują Twój hotel przez cały czas, aby zapobiec marnowaniu własnych dolarów marketingowych.
Survival Tip # 4 – Automatyzuj wszystko Podczas gdy Kierownik rozumie rynek, na którym działa jego hotel, istnieje ponad 50 dobrze zbadanych czynników, które mogą mieć wpływ na popyt na hotel. Posiadanie programu komputerowego do monitorowania tych czynników w czasie rzeczywistym to najlepszy sposób na uniknięcie błędów i wykorzystanie szczytów i dolin zmiennego popytu. Otwierając i zamykając kanały oraz dynamicznie dostosowując ceny do potrzeb, Kierownik hotelu może poświęcić czas na dopracowanie zasad zamiast ich wdrażania. Uczenie maszynowe nie jest już science fiction, jest gotowe do wdrożenia przy mniejszym wysiłku, niż można sobie wyobrazić. Masz już wystarczająco dużo danych, aby rozpocząć, zainwestuj w automatyzację.Porada dotycząca przetrwania # 5 – Twoi klienci są twoimi akcjonariuszamiSzanuj lojalność klientów i współpracuj z nimi dzięki markom, do których są lojalni. Jeśli są bezpośrednie, konsumenci oczekują szybkiej, bezpiecznej i intuicyjnej obsługi za pomocą zaledwie kilku kliknięć, aby sfinalizować transakcję. Nie pozwól, aby technologia hotelu stała się Twoją piętą achillesową, i ogranicz swoje możliwości tworzenia wciągających zakupów. Większość technologii hotelowych została zaprojektowana jako uniwersalne rozwiązanie dla wszystkich. Zbuduj własny, jeśli nie istnieje, ale nie pozwól, aby klient wyczuł swoje braki operacyjne. Zakupy powinny być boleśnie proste. W końcu sprzedajesz tylko jeden produkt (pokoje) w kilku różnych kolorach (typy pokoi).
Survival Tip # 6 – Zróżnicuj swoje zapotrzebowanie Spójrz poza zwykłych podejrzanych, jeśli chodzi o zwiększenie popytu na swój hotel. Zwróć szczególną uwagę na osoby oferujące wzrost popytu, do którego najprawdopodobniej nie dotrzesz dzisiaj. Niech proste pieniądze (np. Wyszukiwarka Google) trafią do licytujących najwyżej. Przeniesienie udziału w rynku z jednego kanału na drugi nie spowoduje znaczącego przesunięcia igły, ale dodanie nowego źródła popytu do algorytmu (Porada # 4) może mieć znaczący wpływ na przychody netto w okresach niskiego popytu. Po raz kolejny nie pozwól swoim dostawcom technologii decydować, z kim możesz się połączyć. Nawet rezerwacje e-mail mogą być przetwarzane automatycznie przy niewielkim wysiłku.
Porada dotycząca przetrwania # 7 – Rzuć wyzwanie wszystkim Widząc setki różnych technologii hotelowych, usług i rozwiązań na rynku, mogę liczyć z jednej strony na te, które moim zdaniem były naprawdę innowacyjne i przyszłościowe. Niestety większość rynku koncentruje się na rozwiązywaniu wczorajszych problemów i niezależnie od tego, czy spełnią oni swoje roszczenia, prawdopodobnie i tak nie zrobi to znaczącej różnicy. Zwycięzcy są tymi, którzy kwestionują sposób, w jaki rzeczy są dziś wykonywane i są najgorsze
Innowacje